Eshqe 9 saleh

براساس واقعیت

Eshqe 9 saleh

براساس واقعیت

عشق ۹ ساله ی من

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲ ب.ظ

همه چیز از اواخر اسفند ۸۹ شروع شد ، اون موقع من سوم دبیرستان بودم راستی اسمم جیران . اون زمانی که گوشی ها اندروید و آی او اس نبودن واتساپ و تلگرام و اینستاگرام نداشتن و واسه فرستادن عکس اونم با دوربین های بی کیفیت گوشی ها باید از برنامه های آواکس استفاده میکردیم و یا ایمیل میکردیم بهم یا از ام ام اس سیمکارتمون استفاده میکردیم خلاصه کلام گوشی من اون موقع سامسونگ کوربی بود و با یه مدت با یه پسری به اسم مهدی دوست شده بودم توی محیط آواکس آشنا شده بودیم . خانواده من خیلی مذهبی نبودن ولی خط قرمزشون ارتباط دختر و پسر بود خط قرمزی که من ردش کردم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۱
Solmaz Ahmdy

نظرات  (۱)

سلام تو تنظیمات قسمت دنبال کنیدو فعال کن بتونیم پیگیر مطالبت بشیم

 

درستش کردی بیا وبلاگم خبرم کم

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی